Üyelik

Sipariş verebilmem için mutlaka üye olmam mı gerekiyor?

Üye olmadan da sitemiz üzerinden sipariş verebilirsiniz.

Siparişlerim hesabıma kayıt ediliyor mu?

Üye girişi yaparak oluşturduğunuz tüm siparişleriniz hesabınıza kaydedilir.

Eser Çiçek'e nasıl üye olabilirim?

Websitemizde ana menüde bulunan Üyelik ikonuna tıklayarak e-posta bölümünü doldurarak üyelik işleminizi tamamlayabilirsiniz. E-posta bilginizi girdikten sonra tarafınıza tek kullanımlık kod gönderilecek ve kodu girdikten sonra e-posta adresinizle üyeliğiniz oluşturulmuş olur. Dilerseniz daha sonra hesabım sayfasından kişisel bilgilerinizi düzenleyebilirsiniz.

Ürünler

Çiçek ürünlerinizin tazeliği ne kadar sürüyor?

Tüm ürünlerimiz, sipariş üzerine taze kesme çiçeklerle hazırlanıp teslim edilmektedir. Sipariş verdikten sonra ürünün tazeliğini korumak için gerekli bakım talimatları hakkında daha detaylı bilgi alabilmek adına, dilerseniz sitemizde yer alan iletişim sayfası üzerindeki iletişim kanallarımız aracılığıyla talebinizi iletebilirsiniz.

Çiçek ürünleriniz canlı mı?

Sitemizde hem canloı hem de yapay ürünlerimiz bulunmaktadır. Seçtiğiniz ürün hakkındaki her türlü detaylı bilgiye, ilgili ürünün sayfasında yer alan "Ürün Açıklaması" alanlarından ulaşabilirsiniz veya bizi iletişim sayfamızdaki numaralardan arayarak ürün adını bize söyleyerek yardım alabilirsiniz.

Sepetime ürün ekleyemiyorum, ne yapmam gerekiyor?

Öncelikle kullanmış olduğunuz tarayıcıdan farklı bir tarayıcı deneyebilirsiniz. (google chrome, mozilla vb herhangi birini tercih edebilirsiniz.) Sepete ürün ekleyememe durumunun devam etmesi halinde internet geçmişinizi temizlemenizi ve yeniden denemenizi öneririz. Sipariş vermenize engel olan durumlar devam ederse bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızı kullanarak yardım alabilirsiniz.

Fatura

Siparişimin faturası ne zaman ulaşır?

Şirketimiz, e-fatura/e-arşiv uygulamasını kullanmaktadır. Sipariş teslim tarihinden itibaren 7 gün içerisinde düzenlenen faturanın basılabilir görüntüsü, sipariş oluştururken verdiğiniz e-posta adresinize gönderilir. (Vergi Usul Kanunun 397. maddesi gereğince e-posta ile gönderilen bu faturaların mali değeri ve geçerliliği bulunmakta olup ayrıca kağıt fatura gönderilmesine gerek bulunmamaktadır.) Fatura gönderimi gerçekleşmediyse bize ulaşın sayfası üzerindeki iletişim kanallarımız aracılığıyla fatura talebinizi iletebilirsiniz.

Şirket adına fatura kestirmek için ne yapmalıyım?

Siparişinizi oluştururken ‘’Ödeme’’ aşamasında ‘’Fatura Adresi’’ alanından ‘’Şirket Bilgileri’’ bölümüne şirket bilgilerini girebilirsiniz. Şirket adına düzenlenecek faturalar için, kurum adı, adresi, vergi dairesi ve vergi numarası bilgilerinin eksiksiz girildiğinden emin olmanızı rica ederiz. Bu konuyla ilgili değişiklik taleplerinizi faturanızın kesileceği tarihe kadar yapabileceğinizi hatırlatmak isteriz.

Fatura bilgilerimde değişiklik yapabilir miyim?

Değişiklik talepleriniz faturanızın kesileceği tarihe kadar yapılabilmektedir. Yanlış isme/şirketi adına kesilen faturalarda da, fatura kesildikten sonra maalesef değişiklik yapılamamaktadır.

İptal ve İade

İade/ İptal yaparsam geri ödemesi ne zaman yapılacak?

Kredi Kartı ile verilen siparişlerde iade/ iptal işleminizin onaylandığı gün bankanıza geri ödeme yapılır. Banka/ATM kartı ile yapılan ödemelerin iade süresi bankalara göre 10 iş günü arasında değişmektedir.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Henüz hazırlık aşamasına alınmayan siparişlerinizin iptal işlemi için sitemizde yer alan bize ulaşın sayfamızdaki iletişim kanallarımızdan iletebilirsiniz. Teslimat aşamasında olan siparişlerinizde iptal işlemi yapılamamaktadır.

Ürünümü nasıl iade edebilirim? İade Politikanız Nedir?

Bize Ulaşın sayfamızdaki iletişim kanallarımızdan iade talebinizi iletebilirsiniz.

Siparişinizin iadesi söz konusu olduğunda aynı gün içinde tarafımıza eksiksiz ve hasarsız olarak ulaştırılan ürünleriniz için iade işlemi gerçekleştirilmektedir. Aynı gün haricinde tarafımıza ulaştırılan veya eksik ya da hasarlı olan ürünler kabul edilmemektedir.

İade edilen ürünün tarafımıza ulaşmasıyla beraber iade süreci başlatılır. İade edilen ürün, şirketimizin iade şartlarına uygun olduğu durumlarda, Eser Çiçekçilik tarafından kredi kartınıza iade işlemi gerçekleştirilir. Ürün bedeli bankanıza bağlı olarak 10 iş günü içerisinde artı bakiye olarak kredi kartınıza yansır. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır, Eser Çiçekçilik'in müdahale etme hakkı yoktur.

Ürünümü Nasıl Değiştirebilirim?

Henüz hazırlık aşamasında olan siparişlerinizin değişim talebinizi sitemizde yer alan bize ulaşın sayfamızdaki iletişim kanallarımızdan tarafımıza iletebilirsiniz. Teslimat aşamasında olan siparişlerinizde değişim işlemi yapılamamaktadır.

İptal ettiğim siparişimi tekrar aktif hale getirebilir miyim?

İptal edilen siparişler tekrar aktif hale getirilemez. Yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.

Şirket adına faturalandırılan siparişlerin iptalini nasıl yapabilirim?

Bu işlem için bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızı kullanarak talebinizi iletebilirsiniz. Fatura bilgilerinde, firma ismi ve vergi numarası yer alıyorsa iptal edeceğiniz sipariş için iade faturası kesmeniz gerekir ve bu yasal bir zorunluluktur.

Sipariş

Siparişimin belirli bir saatte teslim edilmesini talep edebilir miyim?

Düğün Çelenkleri, Açılış Çiçekleri ve Cenaze Çelengi kategorisinde yer alan ürünlerde belirli bir saat için sipariş verebilirsiniz.Diğer kategorilerde yer alan ürün siparişlerimiz, güzergaha bağlı toplu dağıtımlar halinde yapıldığından net bir teslimat saati veremiyoruz. Bu sebeple siparişiniz seçmiş olduğunuz saat aralığı içerisinde teslim edilecektir.

Siparişim teslim edilirken alıcı yerinde bulunmazsa nasıl bir yol izlenir?

Siparişiniz teslim edilirken alıcı yerinde bulunmazsa siparişinizi alıcıya ulaştırabilecek kişilere(güvenlik, muhaberat, çalışma arkadaşı, komşusu, kapıcı) ismi ve imzası alınarak teslimat yapılabilir. Siparişi teslim alan kişi ile ilgili bilgi, sms ve e-mail yoluyla göndericiye iletilir. Resmi ve özel kuruluşlara kendi prosedürleri çerçevesinde teslimat yapılır.

Sipariş verdikten sonra siparişim üzerinde adres ve tarih değişikliği yapabilir miyim?

Siparişiniz servis aşamasına geçmeden önce alıcı bilgilerini, gönderim tarih ve saat aralığını bizimle iletişime geçerek değiştirebilirsiniz. Bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızdan birini tercih ederek talebinizi iletebilirsiniz. İletişime geçmek için tıklayınız.

Siparişim belirtilen süre içinde elime ulaşmadı, ne yapmam gerekir?

Sitemizdeki bize ulaşın sayfasında yer alan iletişim kanallarımızdan herhangi birini kullanarak bize ulaşabilir ve her konuda ekibimizden destek alabilirsiniz. İletişime geçmek için tıklayınız.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

esercicekci.com.tr üzerinden sipariş verdiğiniz her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

Ödeme

Siparişimin ödemesini nasıl yapabilirim?

Kredi kartı veya banka kartı ile siparişinizin ödemesini kendiniz yapabilirsiniz. Ayrıca bize ulaşın sayfasındaki çağrı merkezi, e-posta veya canlı destek kanalımızı kullanarak ödeme ile ilgili her konuda ekibimizden destek alabilirsiniz.

Sitenizden yapılacak online alışverişlerde kart kullanımı güvenli mi? Güvenli alışveriş yapabilir miyim?

Kişisel bilgilerinizin güvenliği bizim için çok önemlidir. Bu sebeple sipariş vermeye başladığınız andan, ödeme sürecinin sonuna kadar gerçeklesen tüm işlemleriniz 3. kişilerin erişimine karşı SSL sertifikası ile korunmaktadır. Ödeme esnasında kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde 3. kişiler tarafından görülememekte, Eser Çiçek tarafından kayıt edilmemektedir.

Siparişim oluşmadı ama ödemesi alındı, ne yapmalıyım?

Siparişinizin onaylanma aşamasından sonra sistem size 4 haneden oluşan bir sipariş numarası bildirir. Bu numara sistem tarafından size bildirilmediyse "Hesabım" sayfanızdaki “Siparişlerim” bölümünden mevcut bir siparişinizin olup olmadığını kontrol etmenizi rica ederiz. Siparişinize ulaşamıyorsanız, kredi kartınızdan ödeme alınıp alınmadığına bakmanızı öneririz; çünkü bankalarla yaşanan kısa süreli bağlantı sorunları nedeniyle sistem bazen siparişinizi hemen oluşturamayabilir. Kartınızdan tutar tahsilatı görünüyor, fakat siparişinizi görüntüleyemiyorsanız, kredi kartınızdan tahsil edilen tutarın kontrol edilmesi için, kredi kartınızın ilk 6 ve son 4 rakamını, işlem tarihini, işlem tutarını ve banka isim bilgilerini bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızdan bize iletmenizi rica ederiz. İşlemleriniz finans bölümümüz tarafından kontrol edilerek tarafınıza sonuç bilgisi iletilecektir.

Türkiye dışında bir ülkeden kart ile ödeme yapabilir miyim?

Türkiye dışındaki ülkelere ait kredi/banka kartları ile ödeme yaparak sipariş oluşturabilirsiniz.

Bilgim dahilinde olmayan bir harcama gerçekleşti, ne yapmalıyım?

Bilginiz dahilinde olmayan bir harcama ve/veya işlem gerçekleşirse, bankanıza harcama itirazında bulunabilir ya da iletişim kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz.

Teslimat

Aynı gün teslimat sunuyor musunuz?

Evet, İstanbul mağazamızın 30 km çevresindeki her yere aynı gün teslimat sunuyoruz! İstanbul dışında kalan yerlere teslimat bilgisi için bizlerle irtibata geçebilirsiniz.

Teslimat ücretiniz ne kadar?

İstanbul içi ücretsiz teslimat sunuyoruz. İstanbul dışı için lütfen bize ulaşın.

Çiçekler teslim edildiğinde bilgilendiriliyor muyum?

Evet! Çiçekler teslim edildiğinde e-posta adresinize gönderilen bir e-posta onayı alacaksınız.

Hangi ilçelere/illere çiçek gönderimi yapabilirim?

Şu anda İstanbul'un tüm ilçelerine gönderim yapmaktayız. İstanbul dışı siparişleriniz için bizimle iletişime geçmek için tıklayın.